اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۸۹۹

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| فینال تمام ایرانی در بخش دو نفره

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| فینال تمام ایرانی در بخش دو نفره
تیم‌های ایران در هر دو بخش دختران و پسران موفق به حضور در فینال بخش دو نفره در مسابقات تور جهانی تنیس زیر ١٨ سال شدند.
۱۱:۲۶ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
وانانیوز|

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛  در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی زیر 18 سال در اصفهان، تنیسورها، خود را برای رساندن به مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال بخش دونفره محک زدند. 

در بخش پسران، علی یزدانی با نتیجه (2-6 و 1-6) مقابل پارسا افسری به برتری رسید، امیرعلی قوام با نتیجه 2 بر یک تونکای از ترکیه را برد، آریو جوادی با نتیجه (3-6 و 4-6) مقابل تنیسور ترک شکست خورد، و در آخرین دیدار سامیار الیاسی با نتیجه ( 4-6 و 4-6)  کسری رحمانی را مغلوب کرد. 

در بخش انفرادی دختران  ، مشکات الزهرا صفی (0-6 و 1-6) ادا از ترکیه را شکست داد، ایپک تنیسور ترک با نتیجه (4-6 و 1-6 ) مغلوب پرنیا رکن آبادی شد،  رومینا زینالی با نتیجه (2-6 و 2-6 ) دیگر تنیسور ترکیه را از پیش رو برداشت، ماندگار فرزامی با نتیجه (2-6 و 3-6 ) فاطمه سادات زنجانی را برد. 

در بخش دو نفره پسران تیم‌های کسری رحمانی - امیرعلی قوام ، سامیار الیاسی- علی یزدانی موفق به حضور در دیدارهای پایانی شدند و در بخش دختران نیز تیم‌های رومینا زینالی - ماندگار فرزامی و نمایندگان ترکیه پس از برتری مقابل حریفان خود امروز برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می‌کنند. 

این مسابقات امروز نیز با انجام 6 مسابقه پیگیری تا تکلیف تیم‌های قهرمان و فینالیست‌های بخش انفرادی مشخص‌ شود. 

مسابقات تور جهانی زیر 18 سال از 2 مرداد در زمین‌های مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان آغاز شده است و   فردا با معرفی برترین‌ها پایان می‌یابد.

یادآور می‌شود: حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین‌المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

 

انتهای پیام/ 

 
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین